Connect with us

Actualitate

EXPLOZIV/AROGANTUL PRIMAR ADRIAN DOBRE PASTORESTE O STRUCTURA ILEGALA DIN CADRUL POLITIEI LOCALE PLOIESTI/JAF SI PREJUDICII IMENSE LA BUGETUL LOCAL – INDIFERENTA CRASA

Comisarul

Publicat

pe

Conform celor de la Incisiv de Prahova, echipa de Intervenţie Rapida (mascati) din cadrul Politiei Locale Ploiesti a fost infiintata in afara prevederilor legale si fara aprobarea CONSILIULUI LOCAL PLOIESTI!  Daca primar nu avem sau avem unul arogant care pastoreste JAFUL de la Politia Locala Ploiesti, poate se trezesc cei din Consiliul Local Ploiesti pentru a se intra in legalitate si a recupera prejudicial cauzat bugetului local de conducerea penala a acestei institutii!

La controlul efectuat de Curtea de Conturi s-a constatat ca in anul 2010 Politia Locala Ploiesti a efectuat plaţi in suma de 217.114,20 lei pentru funcţionarea Politie calare si pentru echiparea speciala a echipei de intervenţie rapida in condiţiile in care aceaste structuri nu au fost prevăzute in Legea nr. 371/2004 si in regulamentul cadru aprobat prin HG nr. 2295/09.12.2004 precum si in organigrama si in regulamentul propriu de organizare si funcţionare aprobat prin HCL nr.13/ 02.03.2005 si HCL nr. 222/ 29.12.2004 privind înfiinţarea politiei comunitare.

Aceste prejudicii nu au fost recuperate, mai mult, arogantul primar ii mentine ilegal la conducerea Politiei Locale Ploiesti pe Carmen Gheorghe – directorul general trimis in judecata pentru fapte de coruptie inca din 04.12.2017 si care se afla intr-un concediu medical ilegal de peste 10 luni de zile pe banii ploiestenilor si pe Adrian Vaida, hartuitorul/hartuitorul sexual si incompetentul care a pus pe butuci institutia.

Plăţile in suma de 217.114,20 lei reprezintă:

  • 228,18 lei reprezentând c/valoarea cheltuielilor pentru cazarea si pensiunea completa a cailor;
  • 052,53 lei reprezentatind plăţile privind achiziţia de harnasamente, echipament de echitatie si materiale de întreţinere pentru cai (potcoave si caiete).
  • 055,28 lei reprezentând plata lucrărilor pentru reabilitare spaţiu din cadrul Hipodromului Ploieşti;
  • 778,31 lei reprezentând plăţile efectuate pentru achiziţia de echipament specific pentru grupa de intervenţie rapida, diferit de prevederile Anexei nr. 1 la HG nr. 2295/2004, deşi activitatea structurii nu este reglementata.
  1. a) Politia Comunitara Ploieşti a organizat in cadrul Serviciului de Ordine Publica II, o grupa de Politie Calare in condiţiile in care o asemenea structura nu a fost prevăzută in organigrama instituţiei.

Pentru a se dota cu cai, entitatea a încheiat cu firma SC ARENA SRL Bucureşti, un număr de 3 contracte de comodat prin care au primit cu titlu gratuit un număr de 6 cai astfel:

  • contractul de comodat nr. 417/05.03.2007, prin care Politia comunitara a municipiului Ploieşti a primit cu titlu gratuit dreptul de folosinţa a 2 cai, din care unul a decedat la data de 21.04.2009 (anexa nr. 29).

– contractul de comodat nr. 418/05.03.2007 prin care s-a primit cu titlu gratuit dreptul de folosinţa a 2 cai (anexa nr. 30).

  • contractul de comodat nr. 1183/01.04.2010, prin care se preia cu titlu gratuit 3 cai, (anexa nr. 31).

Contractele a fost încheiat pe o perioada de 1 an dar au fost prelungite pe baza de acte adiţionale.

Prin contractele de comodat încheiate la “Obligaţiile comodatarului “ se precizează faptul: “sa suporte de la data preluării bunului cheltuielile necesare folosinţei acestuia”.

In baza contractului de comodat nr. 1184/10.04.2010 incheiat cu SC ARENA SRL Bucureşti a fost primita in comodat o remorca specializata in transportul animalelor.

Cele 4 contracte de comodat au fost încheiate de către Politia Comunitara Ploieşti, fara a avea acordul Consiliului local privind angajarea de cheltuieli cu aceasta destinaţie.

Precizam ca in Legea nr. 371/2004 prvind înfiinţarea, organizarea si funcţionarea Politiei Comunitare, in Regulamentul de organizare si funcţionare al Politiei comunitare aprobat prin HG nr. 2295/09.12.2004 precum si HCL nr. 222/29.12.2004 privind înfiinţarea Politiei Comunitare a municipiului Ploieşti si HCL nr. 13/ 02.03.2005 pentru aprobarea regulamentului de organizare si funcţionare al Politiei comunitare nu sunt prevăzute reglemetari privind organizarea si funcţionarea unei structuri de politie calare.

In anul 2005, Politia comunitara Ploieşti a incheiat contractul de prestări de servicii nr. 107/28.12.2005 cu firma SC ARENA SRL Bucureşti, obiectul contractului fiind cazarea si pensiunea completa a 4 cai ( anexa nr. 32).

Cazarea a fost asigurata de SC ARENA SRL in locaţia Hipodromului Ploieşti, unitate specializata in antrenarea si hranirea, întreţinerea si instruirea cailor sportivi pentru călărie, domeniu in care cei 4 cai sunt folosiţi in activitatile Politiei Comunitare Ploieşti.

  • La obligaţiile prestatorului au fost înscrise următoarele prevederi:

Art.6. Sa cazeze cei patru cai transmişi in pensiune completa, in patru boxe individuale, situate in adăpostul nr. 5 din incinta Hipodromului Ploieşti.

Art. 7. Sa asigure pe cheltuiala proprie sumele necesare pentru:

-chiria pentru cele patru boxe ocupate;

-utilităţile consumate aferente celor patru cai calculate conform înregistrărilor aparatelor de măsură existente la nivelul grajdului nr. 5.

– furajarea corespunzătoare la nivelul calului de sport, pentru cei patru cai transferaţi in pensiune.

-vitaminizarea corespunzătoare la nivel de cal de sport;

-potcovitul cu potcoave de asfalt;

Antrenamentul de întreţinere zilnica si antrenamentul de specialitate efectuat personalul calificat al prestatorului cu harnasament de echitatie, specializat, asigurat de beneficiar.

  • Obligaţiile beneficiarului: sa achite contravaloarea prestaţiilor rezultate din prezentul contract in cuantum de 200 €/luna /cal /plus TVA.

La modalitati de plata, la art. 15: „Prestatorul va factura trimestrial c/valoarea prestaţiei prevăzută la art. 12 din contract calculate in lei la cursul oficial al euro, comunicat de BNR in ziua respectiva”.

 

Prin Actul Adiţional nr. 1 la contractul nr. 107/28.12.2006 se modifica in sensul ca din preţul stabilit iniţial se vor scadea 6 €/luna plus TVA, act ce a fost înregistrat in data de 28.06.2006.

Prin Actul Adiţional nr. 2 înregistrat sub nr. 419/05.03.2007, contractul se prelungeşte cu 6 luni, respectiv pana la data de 01.10.2007.

Prin Actul Adiţional    nr. 3, înregistrat sub nr. 471/06.06.2007, contractul se modifica începând cu data de 07.06.2007, respectiv se modifica obiectul contractului in sensul ca prestatorul va asigura cazarea in pensiune complete a 6 cai.

Prin Actul Adiţional    nr. 4 înregistrat sub nr. 486/02.07.2007, se modifica incepand cu data de 01.07.2007 tariful pentru chiria boxelor celor 6 cai de la Politia Comunitara: va fi de 16€/cal/luna plus TVA, deci cazarea in pensiune a celor 6 cai folosiţi in activitatea PCP va fi de 210 €/cal/luna plus TVA.

Prin Actul Adiţional nr. 5 înregistrat sub nr. 759/31.03.2008, se precizează ca durata contractului se prelungeşte pe o perioada nedeterminata.

Prin Actul Adiţional nr. 6 înregistrat sub nr. 1066/11.06.2009: „art.1 din contractul nr. 107/28.11.2005 incepand cu data de 25.04.2009 va avea următorul conţinut:

“Prezentul contract are ca obiect cazarea in pensiune a 5 cai. Cazarea va fi asigurata de SC ARENA SRL Bucureşti, in locaţia de la Hipodromul Ploieşti, unitate specializata in antrenarea, hranirea, întreţinerea si instruirea cailor sportivi pentru călărie, domeniu in care cei 5 cai sunt folosiţi in activitatile Politiei Comunitare Ploieşti.

Prin Actul Adiţional    nr. 7 înregistrat sub nr. 115/31.07.2009, contractul nr.

107/28.12.2005 se modifica art. 1: „ Incepand cu data de 01.08.2009 prestatorul va avea in pensiune completa un număr de 3 cai”.

Prin Actul Adiţional nr. 8 la contractul nr. 107/28.12.2005, înregistrat sub nr. 1166/11.01.2010 “Incepand cu data de 01.01.2010 art. 15 din contractul nr. 107/28.12.2005 : “Prestatorul va factura lunar contravaloarea prestaţiei prevăzută la art.12 din contract calculata in lei la cursul oficial Euro comunicat de BNR in ziua facturării.”

In anul 2010 a fost încheiat contractul de prestări de servicii nr. 1182/01.04.2010 cu SC ARENA SRL Bucureşti (cumpărare directa), obiectul contractului fiind cazarea in pensiune completa a 6 cai, valoarea contractului fiind in suma de 14.760 €, contractul fiind încheiat pe o perioada de un an. (anexa nr. 33).

C/valoarea prestaţiilor rezultate din contract sunt in cuantum de 205 €/luna/cal fara TVA.

La incheiera contractelor de prestări servicii, entitatea nu a solicitat o calculatie privind modul de stabilire a tarifului pentru cazare completa atat in lei cat si in €.

In tariful negociat a fost cuprinsa si chiria pentru cele sase boxe ocupate de cai, in condiţiile in care Hipodromul Ploieşti, este proprietatea Consiliului local al municipiului Ploieşti.

Potrivit Actului Adiţional nr. 4 la contractul nr. 107/28.12.2005, înregistrat sub nr. 486/02.07.2007, “tariful pentru chiria boxelor pentru cei 6 (sase) cai de la Politia Comunitara Ploieşti va fi de 16€/cal/luna plus TVA.” (anexa nr. 32/5).

In condiţiile in care Hipodromul Ploieşti a intrat in administrarea Primăriei municipiului Ploieşti, entitatea avea posibilitatea sa dimineze c/valoarea tarifului de cazare in pensiune completa cu suma de 16 €/cal/luna plus TVA respectiv diminuarea valorii contractului cu suma de 1.152€.(16€*6 cai*12 luni).

In cursul anului 2010, SC ARENA SRL Bucureşti a emis un număr de 12 facturi pentru întreţinere cai valoarea totala a acestora fiind in suma de 66.618,54 lei.

Au fost efectuate plaţi nete in suma de 76.228,18 lei in care a fost achitata factura nr. 5629987/04.01.2010 aferenta trimestrului IV 2009 in suma de 9.509,64 lei. anexa nr. 34.

b). In anul 2010 au fost achiziţionate harnasamente profesionale si diverse materiale de întreţinere cai de la firma S.C. „4U Company Import -export” Voluntari (achiziţie directa) efectuata in baza a 6 facturii valoarea echipamentelor fiind in suma de 52.052,53 lei astfel:

  • f. nr.       9401/13.04. 2010,cu     harnasamente   pentru       cai,    in     valoare   de 22.006,67 lei;
  • f. nr.       9402/13.04.2010, cu     harnasamente   pentru       cai,    in     valoare   de 6.896,05 lei, care au fost achitate cu Op nr. 325/01.04.2010 in valoare de 28.902,72 lei ( anexa nr. 35 ) .
  • f. nr.        9403/10.05.2010 cu     harnasamente   pentru        cai    in     valoare   de 10.833,76 lei;

-f.f. nr. 9404/10.05.2010 cu harnasamente pentru cai in valoare de 1.447,04 lei, facturi ce au fost achitate cu OP nr. 460/30.04.2010 in valoare de 10.000 lei (anexa nr. 36 ) si cu OP nr. 461/03.05.2010 in valoare de 2.280,80 lei ( anexa nr. 37 ) .

-f.f. nr. 9405/23.06.2010 cu potcoave si caiele in valoare de 9.376,01 lei, care a fost achitata cu OP nr. 721/28.06.2010 ( anexa nr. 38 ) ;

-f.f. nr. 000118/16.11.2010 cu echipament pentru echipa calare in valoare de 1.493 lei, suma ce a fost achitata cu OP nr. 1193/24.11.2010 ( anexa nr. 39) .

In programul anual                   al achiziţiilor publice             înregistrat sub nr. 39/05.01.2010 nu au fost prevăzute achiziţionarea serviciilor pentru întreţinere cai si a harnasamentelor pentru echitatie.

La control entitatea a mai prezentat o a doua varianta a Programului anual al achiziţiilor publice înregistrat sub nr. 9265/22.12.2010; fiind întocmit la sfârşitul anului, in acesta au fost cuprinse toate achiziţiile efectuate de entitate in anul 2010.

La nivelul Politiei Comunitare funcţionează o echipa de intervenţie rapida formata din 10 persoane, in cadrul structurii de ordine publica, monitorizare, intervenţii si transport valori, pentru care s-au efectuat cheltuieli suplimentare cu echiparea specifica, altele decât cele prevăzute in anexa nr. 1 la Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei Comunitare, aprobat prin HG nr. 2295/2004 (abrogat de art.4 din HOT. 1332/2010 la data de 1 ianuarie 2011).

Astfel, in anul 2010 au fost achiziţionate, in afara contractelor de achiziţie echipament aflate in derulare, respectiv încheiate in anul 2010, echipament specific in valoare de 63.778,31 lei, asa cum se prezintă in situaţia anexa nr. 43 .

Achiziţia s-a efectuat de la titlul II Bunuri si servicii, art. bug. 20.05.01 Echipament.

Din Referatele de angajament anexate la documentele de plata, avizate pentru controlul financiar preventiv propriu si aprobate de directorul general, reiese ca aceste angajamente s-au făcut la solicitarea biroului Aprovizionare Tehnico-Materiala, condus de Bălăci Cristian sau a Serviciilor Paza, Ordine I si II.

Achiziţiile s-au făcut prin cumpărare directa de la SC Viper Spirit SRL Bucureşti.

Regulamentul nu distinge o diferenţiere in echiparea poliţiştilor comunitari funcţie de activitatile desfăşurate (paza, intervenţie sau ordine).

Precizam ca structura in cauza figurează in organigrama si statul de funcţiuni aprobat pentru anul 2010 in cadrul serviciului de ordine publica, monitorizare, intervenţii si transport insa nu este reglementata ca activitate speciala care necesita o echipare specifica. Echiparea speciala a echipei de intervenţie rapida s-a făcut in afara prevederilor Regulamentului aprobat prin HG nr. 2295/2004 si fara sa se solicite si sa se aprobe de către ordonatorul principal a unei norme speciale.

Atribuţiile personalului Politiei comunitare au fost cele inscrise in HG nr. 2295/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei Comunitare (abrogat de art.4 din Hot.Guv. nr. 1332/2010 la data de 1 ianuarie 2011), la cap. IV, art. 27- 34 si reluate in Regulamentul de organizare si funcţionare al Politiei Comunitare a municipiului Ploieşti, aprobat prin HCL nr. 13/02.03.2005, la cap.IV.

Potrivit art. 41 din Regulamentul aprobat prin HG 2295/2004: „(1) Personalul Poliţiei Comunitare îşi îndeplineşte atribuţiile în mod nemijlocit sub autoritatea şi controlul primarului şi nu poate primi însărcinări din partea altor persoane.”

In anul 2010, activitatea Politiei Comunitare Ploieşti s-a organizat in baza Planului de paza si ordine al municipiului Ploieşti, avizat de Politia municipiului Ploieşti si aprobat de primarul municipiului Ploieşti, atribuţiile acestora fiind inscrise in Cap. III. Modalitati de acţiune si intervenţie in diferite situaţii. Activitatile insrise in program sunt conforme cu cele reglementate de Regulamentul aprobat prin HG 2295/2004.

In acest fel, cheltuielile suplimentare efectuate cu echiparea grupei de intervenţie rapida cu echipamente specifice Serviciului de Politie pentru Intervenţie Rapida din cadrul Politiei Romane, care in anul 2010 au fost de 63.778,31 lei, nu sunt prevăzute de legislaţia de reglementare a activitatii si de echipare a politiei comunitare.

La 31.12.2010, echipa de intervenţie formata din 10 persoane avea in folosinţa echipament specific, care nu se regăseşte in uniforma standard aprobata prin HG 2295/2004, in valoare de 43.731,53 lei (date conform anexei nr. 44).

Prin plata sumei de 217.114,20 lei reprezentând cheltuielile efectuate cu funcţionarea grupei calare si a echipei de intervenţie rapida, structuri care nu sunt prevăzute in legea de organizare si funcţionare a Politiei Comunitare, in regulamentul cadru precum si in organigrama si regulementul de organizare si funcţionare al Politiei Comunitare a municipiului Ploieşti aprobate prin HCL nr. 222/2 29.12. 2004 si HCL nr. 13/02.03.2005.

Au fost incalcate prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice

locale:

  • 3 alin (2) “ Creditele bugetare aprobate se utilizează pentru finanţarea administraţiei publice locale, programelor, proiectelor, activitatilor, acţiunilor, obiectivelor si altele asemenea, potrivit scopurilor prevăzute in legi si alte reglementari, si vor fi angajate si folosite in stricta corelare cu gradul previzionat de încasare a veniturilor bugetare.”,
  • 4 Autorizarea bugetara/ angajamentele multianuale alin (4) “Angajarea si utilizarea creditelor bugetare in alte scopuri decât cele aprobate atrag răspunderea celor vinovaţi, in condiţiile legii.”
  • 14 Reguli bugetare, art. (2) “Cheltuielile bugetare au destinaţie precisa si limitata si sunt determinate de autorizările conţinute in legi speciale si in legile bugetare anuale.” (3) “Nicio cheltuiala nu poate fi înscrisa in bugetele prevăzute la art. 1 alin. (2) si nici nu poate fi angajata si efectuata din aceste bugete, daca nu exista baza legala pentru respectiva cheltuiala.” (4) Nicio cheltuiala din fonduri publice locale nu poate fi angajata, ordonantata si plătită daca nu este aprobata, potrivit legii, si daca nu are prevederi bugetare si surse de finanţare.

– art. 23 Responsabilităţile ordonatorilor de credite

„ (1) Ordonatorii de credite au obligaţia de a angaja si de a utiliza creditele bugetare numai in limita prevederilor si destinaţiilor aprobate, pentru cheltuieli strict legate de activitatea instituţiilor publice respective si cu respectarea dispoziţiilor legale.”

Prin crearea unor structuri noi in cadrul serviciului de ordine publica nu a fost respectata organigrama entitatii aprobata prin HCL nr. 298/18.12.2006, HCL nr. 28/28.01.2010 si HCL nr. 252/11.08.2010.

Consecinţa economico-financiara a organizării unei grupe de politie Calare si a echipării speciale a Grupei de Intervenţie Rapida consta in faptul ca au fost generate costuri suplimentare pentru entitate, respectiv cheltuieli cu întreţinerea si cazarea cailor in pensiune completa, cheltuielile cu reparaţiile efectuate la Hipodrom precum si cheltuielile pentru procurarea de harnasamente, respectiv de echipamente specifice.

Consecinţa economico-financiara a abaterii de la legalitate este utilizarea creditelor bugetare pentru efectuarea de cheltuieli neautorizate.

Persoanele cu atribuţii in domeniul in care s-au constatat deficientele sunt:

– director general Gheorghe Carmen Daniela

– directorul executiv adjunct Vaida Adrian, care, in conformitate cu HG 2295/2004, art. 29, lit. b): „ urmăreşte modul de echipare a personalului cu uniforme şi însemnele distinctive de ierarhizare, repartizarea şi utilizarea corespunzătoare a acestora;” (Cutov Ina).

 

 

Parteneri

Articole noi

ActualitateO zi ago

EXPLOZIV/POLIȚISTELE LOCALE PLOIEȘTENCE „IE MOARTE” DUPĂ ȘEFUL LOR, VAIDA ADRIAN

Scene de o comedie mai rar întâlnită s-au petrecut ieri în curtea interioară a Poliției Locale Ploiești:  „Idolul femeilor”, Vaida...

ActualitateO zi ago

Exploziv: ce se coace in Transilvania?

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): În timp ce la București aproape nu există tema Centenarului, nefiind clar nici...

ActualitateO zi ago

EXPLOZIV/Si infrangerea vointei parlamentului prin OUG nu e neconstitutionala?

Foarte corecta pozitia judecatorilor. Ei nu sunt, bre, Nea Tu-Dorele, Statul de drept? Numai hastagienii? Si infrangerea vointei parlamentului prin...

ActualitateO zi ago

EXPLOZIV/Nimeni nu mai intelege cine mai pleaca de la DNA dupa Kovesi…/Tudorel incurca lume!

Marea reforma a Justitiei a fost deja nu neaparat ingropata definitiv, cat mai mult bagata in derizoriu de ultimele ”boroboate”...

ActualitateO zi ago

Dacă Germania poate, atunci și noi putem

Polonia inflamează din nou spiritele la Bruxelles, cu o zi înaintea Cosiliului European de toamnă, de pe 18 octombrie. Marți,...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/MANIPULAREA CETĂȚENILOR DIN BĂICOI PENTRU ASCUNDEREA ADEVĂRAȚILOR INFRACTORI (EPISODUL XI: PROTEJAREA „CRIMINALILOR” DE LA OMV PETROM)

Incisiv de Prahova continua seria dezvaluirilor pivind MANIPULAREA CETĂȚENILOR DIN BĂICOI PENTRU ASCUNDEREA ADEVĂRAȚILOR INFRACTORI! https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/14/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-x-primarul-ecologist/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/08/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-ix-garda-de-mediu-prahova-amendeaza-la-comanda/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/06/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-viii-razbunarea-falsilor-ecologisti/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/05/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-vii-falsii-ecologisti-recunosc-ca-sunt-manipulatori-si-instigatori/ https://www.incisivdeprahova.ro/2018/10/02/exclusivmanipularea-cetatenilor-din-baicoi-pentru-ascunderea-adevaratilor-infractori-episodul-vi-instigarea-publica-prin-proferarea-de-informatii-false/...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/Organigrama MAI ”geme” de sefi, mai putin de unul pe relatii international/Carmen Dan cauta secretar de stat!

Sub nicio forma pepiniera de cadre a celui mai mare partid al Romaniei nu avea cum sa sece chiar peste...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/O NORMALITATE/DNA TREBUIE SA-I PLATEASCA DAUNE AVOCATEI LAURA

Achitare zdrobitoare pentru DNA, care a incercat sa o distruga pe avocata Laura Vicol dupa ce aceasta si-a facut meseria...

Actualitate4 zile ago

Se redeschide Cutia Pandorei în justiție!

Preşedintele Comisiei speciale pentru legile din domeniul justiţiei, Florin Iordache, a declarat că va participa, săptămâna viitoare, la şedinţa plenară...

Actualitate4 zile ago

”Sondaje shaorma”, doar pentru sponsori!

Cu toate ca, de prea multa vreme, ”a consuma” sondajele de opinie aruncate pe piata este ca si cum te-ai...

Actualitate4 zile ago

ALDE, fanionul Dreptei și nu codașul Stângii

Varujan Vosganian, a doua personalitate din ALDE – dintre personalitățile la vedere – a rostit o frază cheie. Vorbind despre...

Actualitate4 zile ago

Diavolul ideal. … Încarnarea superlativă…

Comentariu de Contele de Saint Germain (preluare blog): Cu Traian Băsescu a fost castingul perfect. Nu chelia, nu strabismul, nu...

Actualitate4 zile ago

Un partid cu Gușă

Anunțul lui Cozmin Gușă a stîrnit mai multe zîmbete decît speranțe. El a fost făcut într-un moment în care se...

Diverse7 zile ago

Supravegherea telefonului

Odata cu introducerea gadgeturilor moderne, a retelelor sociale si a altor progrese tehnice, independenta generatiei tinere a devenit mai mult...

Actualitate7 zile ago

EXPLOZIV/TRADATORII CONTINUA SA NE SFIDEZE !!!

Un prieten apropiat imi trimite un link pe Whats App, il deschid si vad o postare a domnului Liviu Plesoianu,...

Actualitate7 zile ago

EXPLOZIV/ Ministrul Finantelor Publice e pus pe fapte mari (astia cu idei „revolutionare” au fost executati rapid, sa vedem cat rezista Orlando!)/Orlando anunta Jihadul

Sa ai carte de munca la Stat, iata visul suprem in Romania lui 2018. Familia traditionala in prezent inseamna mama,...

Actualitate7 zile ago

Tăriceanu-Vosganian, veriga slabă care rupe lanțul. Pe Legea offshore

Parlamentarul Liviu Pleșoianu a săpat în trecut. Ca un adevărat arheolog al domeniului legislativ. Și a descoperit o operație de...

Actualitate7 zile ago

Cadavrul referendumului aduna vulturii hoitari ai politicii

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): La nici cîteva zile de la eșecul mult comentatului referendum pentru familia tradițională,...

Actualitate7 zile ago

Peluza I ” Ilie Oană: 13 motive pentru care Cristi Vlad trebuie sa demisioneze

Peluza I ” Ilie Oană” a emis un comunicat de presă: 13 motive pentru care Cristi Vlad trebuie sa demisioneze...

ActualitateO săptămână ago

EXPLOZIV/COLDEA CHEMAT LA RAPORT

 Reprezentantii societatii civile din CSM cer Serviciului Roman de Informatii explicatii pentru Protocolul incheiat in 2016 cu Inspectia Judiciara: „Trebuie...

Top Stiri Comisarul