Uneori distrugerea este singura optiune! Daune, rugina, pierderi totale: mai devreme sau mai tarziu toate masinile ajung la sfarsitul vietii lor. Cand costul reparatiilor depaseste valoarea de inlocuire, este sfarsitul conducerii silentioase. Acest lucru nu inseamna ca nu poti castiga intotdeauna bani cu masina ta. Repararea si vanzarea nu mai sunt posibile, totusi piesele originale de schimb din targul de dezmembrari Ploiesti iti pot aduce o suma considerabila de bani. Si astfel poti distruge masina.
Aspectul legal pentru distrugerea masinii
Demontarea si distrugerea unei masini vechi este o sarcina care ar trebui indeplinita de o companie de prelucrare autorizata, adica de un profesionist. Masinile contin cantitati mari de substante toxice care trebuie extrase profesional. O companie de procesare autorizata are sistemele si echipamentele necesare.
Cu toate acestea, nimeni nu poate spune proprietarului unei masini ce sa faca cu posesia lui. Daca alege sa-si dezasambleze masina in garajul sau si sa vanda piesele, nu i se poate impiedica legal sa faca acest lucru. Daca rezulta un accident pe autostrada, el se poate astepta la o vizita rapida din partea autoritatilor. Acest lucru se aplica in mod special masinilor din locurile publice. Vei primi un avertisment si masina ta va fi confiscata.
Partea din fata inseamna bani
Partea din fata a tuturor masinilor este foarte comercializabila: grila radiatorului, lampile, barele de protectie, indicatoarele, capota si aripile fata, precum si componentele interne, cum ar fi radiatorul si consolele sale insurubate la caroserie, sunt la mare cautare. Motivul este simplu: aceste piese auto second hand vulnerabile sunt primele care se cumpara in caz de accident. Atata timp cat sasiul nu este afectat, deteriorarea minora a unei masini poate fi reparata cu aceste piese second hand.
Interiorul
Pentru a vinde piese individuale ale motorului, nu este necesara dezasamblarea. Atata timp cat masina porneste intotdeauna corect, doua componente sunt usor accesibile: demarorul si generatorul.
Demarorul este situat deasupra blocului motor. Este o carcasa din fonta cu doua cabluri. Starterul este fixat de patru suruburi. Adesea trebuie recuperat de sub un set de plastic si alte componente.
Generatorul poate fi indepartat la fel de usor. Este asigurat de doar trei suruburi. Generatorul poate fi identificat prin cablurile care ies din el si prin cureaua de transmisie atasata la acesta. Daca este un vechi generator de curele trapezoidale, demontarea este deosebit de usoara. Pentru a accelera procedura, nu trebuie decat sa tai cureaua. Pentru generatoarele de curea Poly-V, este recomandabil sa scoti si dispozitivul de tensionare. Aceste piese pot fi vandute impreuna.
Nu taia cablurile de pornire sau ale generatorului. Lasa intotdeauna conexiunea completa a cablului conectata la piesa. Acest lucru ii va spori mult valoarea.
Urmatoarea piesa usor accesibila este unitatea de comanda. Unitatea de control este o cutie din aluminiu cu o priza multipla conectata.
Turbocompresorul poate fi, de asemenea, de interes pentru cumparatori, deoarece aceasta noua parte este foarte scumpa. Din pacate, este imposibil sa se determine cat timp a fost utilizat.
Campanie SEO promovata de hornExpert Media Ploiesti: comunicate de presa (crestere domain authority & page authority), social signals (crestere rating google), promovare online, email marketing, traffic boot & vizualizari organice website si cuvinte cheie, video marketing, website-uri de prezentare & magazine online.
Detalii pe https://hornexpert.ro