Lucrati din greu in afacerea dumneavoastra de reparatii telefoane mobile, sau tocmai ati inceput una noua? Incercati foarte mult sa oferiti cele mai bune servicii si sa va depasiti concurentii. Dar totusi nu reusiti sa obtineti un progres semnificativ in acest segment competitiv? Vreti sa stiti cum puteti depasi concurenta, sa aveti succes si sa ajungeti la treapta superioara a scarii? Cititi mai departe pentru a sti cum sa ii depasiti pe ceilalti si sa obtineti recunoasterea ca si furnizor de servicii de top in aceasta industrie. Urmand aceste sfaturi, veti avea o idee mai clara despre cum sa ajungeti la varf si, de asemenea, sa aveti un sentiment de satisfactie de sine pentru munca pe care o desfasurati.
Piese de schimb
Disponibilitatea pieselor de schimb la indemana este cel mai important lucru in astfel de afaceri de reparatii de telefoane mobile. Veti putea oferi servicii rapide numai daca aveti la dispozitie piese de schimb. Daca acestea nu sunt disponibile, nu veti putea remedia problemele intr-o perioada scurta de timp. Uneori, repararea in sine este intarziata din cauza obtinerii pieselor de schimb compatibile. Prin urmare, daca doriti ca afacerea dumneavoastra sa creasca, asigurati-va ca aveti relatii de calitate cu toti distribuitorii de piese. De asemenea, este important sa stocati piesele de schimb cele mai uzuale in cantitati optime. Daca va creati un stoc prea mare veti pierde pe termen lung, deoarece preturile la piese de schimb scad frecvent.
Serviciu rapid
Deoarece telefoanele mobile sunt astazi indispensabile, toata lumea vrea ca acestea sa fie reparate in cel mai scurt timp posibil. Nimeni nu este dispus sa astepte prea mult. Cu toate datele importante din interior, devine de asemenea dificil sa inlocuiti un dispozitiv cu un telefon sau o tableta temporara. Prin urmare, daca doriti sa va dezvoltati afacerea si de asemenea sa castigati o buna reputatie, va trebui sa fiti foarte prompt in acest moment.
Automatizare
Daca doriti ca afacerea dumneavoastra sa fie una cu adevarat profesionala, automatizarea intregului proces este necesara. Exista diverse programe disponibile exclusiv pentru companiile de reparatii telefonice care acopera stocurile de piese de schimb, starea reparatiilor, raportul dintre profituri si pierderi, liste de inventar etc. Unele dintre ele au chiar si optiunea de a trimite clientilor mesaje informative automate despre stadiul in care se afla dispozitivul lasat la reparatii.
Evaluare
Este bine sa mentineti taxele de reparatie sub cele ale concurentilor dumneavoastra. Folosirea pieselor de buna calitate, si mentinerea preturilor mai mici decat cele ale concurentei pot fi o adevarata provocare. Insa acest lucru – odata reusit – va va aduce atat o buna reputatie, precum si clientela.
Pe de alta parte, trebuie sa stiti, de asemenea, ca nu puteti oferi servicii excelente la un pret prea mic. Deci trebuie sa decideti preturile in functie de clientela dumneavoastra.
Reparatii la nivel avansat
Daca reusiti sa reparati un smartphone sau o tableta care nu a putut fi rezolvat de nici unul dintre concurentii dumneavoastra, veti obtine o multime de puncte de reputatie. Acest tip de stiri se raspandesc destul de repede, fiind un adevarat beneficiu pentru afacerea dumneavoastra. Oamenii adora locurile in care problemele lor sunt tot timpul rezolvate.