Trebuie sa fii sigur ca o agentie SEO aleasa iti satisface asteptarile la fel de mult cum iti doresti sa ii intalnesti. Daca planurile tale se pot schimba dupa dispozitiile tale sau pentru ca directorul de marketing a spus acest lucru, multe agentii nu vor dori sa lucreze in astfel de conditii. Pe de alta parte, daca esti in cautarea unei agentii care sa fie mereu in contact cu tine, sa te apeleze si sa trimita rapoarte saptamanale sau lunare, facand parte din echipa ta, trebuie sa discuti imediat despre modul in care vei comunica, pentru ca nevoile tale sa fie satisfacute.
Nu esti obligat sa inchei un contract de un an
Cu totii dorim o comunicare cinstita. Daca, din orice motiv, dupa 6-7 luni nu ai vazut rezultatul, nu trebuie sa platesti si restul de luni, deoarece rezultatele nu se vad. Dupa 60 de zile de cooperare, pentru oricare dintre parti, ar trebui sa fie imediat negociat contractul, precum si ca agentia sa desfasoare o activitate cinstita si sa transfere gratuit toate informatiile la urmatoarea agentie, daca este necesar.
Specialistii agentiei SEO masoara realizarea prin venituri si obiective realizate
O agentie SEO ar trebui sa te intrebe despre obiectivele pe care ti le-ai propus, ceea ce ai facut in trecut pentru a le atinge si modul in care vor aduce venituri afacerii tale. Nu poti plati posturi de facturi in rezultatele cautarii. Prin urmare, agentia nu ar trebui sa masoare realizarea site-ului de clasificare. Imbunatatirea pozitiei site-ului este un semn bun in primele etape. Aceasta inseamna ca lucrurile merg in directia cea buna. Dar daca acest lucru nu duce la o crestere a traficului, a conversiilor si a veniturilor, atunci aceasta nu este o agentie SEO profesionala.
Investeste in alte canale de marketing
SEO in sine de unul singur nu functioneaza. Cu toate acestea, functioneaza bine cu publicitatea contextuala, PR, distributia prin e-mail, retelele sociale si renumele marcilor. SEO te va ajuta sa imbunatatesti activitatea site-ului si sa optimizezi continutul. Dar, daca nu ai alte canale pentru a atrage trafic pe site, atunci nu vei avea profit prea curand. Chiar si cele mai bune continuturi au nevoie de canale pentru a distribui si a castiga credibilitate, apoi pentru a colecta trafic in cautare.
Viitoarea ta agentie de SEO poate sa interactioneze cu alte canale, sa impartaseasca informatii pentru a obtine succesul bazat pe date. Agentia SEO profesionala iti va cere viziunea asupra nucleului semantic, un raport privind cuvintele cheie in publicitatea contextuala, apelurile la actiune care afecteaza nivelul de vizualizari pentru buletinele de stiri de e-mail si multe alte lucruri. Gasirea capacitatilor de gestionare a datelor este un proces interesant. Si trebuie sa vezi acest lucru atunci cand alegi un contractor.
Esti gata sa lucrezi pentru perspective pe termen lung?
Majoritatea agentiilor SEO se concentreaza pe perspective si valori pe termen lung numai daca nu este o problema care poate fi rezolvata rapid pe site. Daca ai nevoie de trafic instantaneu, publicitatea contextuala te va ajuta cel mai probabil sa obtii castiguri rapide. Fa o investitie bugetara o singura data, si vei putea incepe sa vinzi si sa vezi modul in care clientii raspund la diferitele apeluri la actiune in anunturile din context.