Connect with us

Uncategorized

Brother anunta patru solutii noi pentru activitatea de birou

Publicat

pe

In perioadele aglomerate, angajatii din toate domeniile de activitate au nevoie de metode cat mai rapide de rezolvare a sarcinilor existente, care sa le permita imbunatatirea productivitatii si o reducere a nivelului de stres. In scopul eficientizarii operatiunilor din companii, Brother a creat si a lansat patru solutii proiectate pentru imbunatatirea performantelor la tiparire si reducerea timpului alocat mentenantei si administrarii.

Cerere ajutor (Request Help) este o functie dezvoltata pentru a combate problemele legate de mentenanta echipamentelor. Solutiile folosite de companii pentru tiparirea si gestionarea documentelor sunt in general echipamente complexe, pe care cei mai multi dintre angajati nu le cunosc dincolo de aria lor minima de utilizare. Asa se face ca aparitia unui mesaj de eroare poate avea efecte neplacute in cazul in care persoana care se confrunta cu el nu stie ce butoane trebuie apasate sau ce actiuni trebuie intreprinse. Noua functie dezvoltata de Brother este un instrument interactiv creat special pentru astfel de situatii in care utilizatorii au nevoie de asistenta, permitandu-le acestora sa ceara rapid ajutorul unui profesionist. Practic, prin atingerea unei singure pictograme, este generat un raport de diagnoza complet, care este transmis in mod automat, prin email, direct administratorului IT sau furnizorului de servicii. Nu numai ca solutia este una deosebit de sigura si usor de utilizat de oricine, dar functioneaza fara echipamente hardware suplimentare si ofera administratorilor mai mult control asupra solutiilor de tiparire.

Comanda consumabile (Order Supplies) introduce o metoda mai usoara de a comanda consumabile pentru echipamentele de tiparire. Nu toate companiile au persoane dedicate sau un furnizor de servicii care sa monitorizeze starea cartuselor si sa le inlocuiasca atunci cand este cazul, astfel ca golirea lor apare de multe ori in momente neprevazute. In astfel de situatii, este necesar ca angajatii sa aloce din timp pentru gasirea si comandarea consumabilelor corecte, ceea ce presupune un impact negativ asupra productivitatii. Cu noua functie introdusa de Brother, acest lucru este insa posibil prin simpla atingere a unui buton, la nivelul imprimantei. Astfel, se economisesc timp si resurse, iar productivitatea este mentinuta la cel mai inalt nivel, chiar si in companiile care nu opteaza pentru servicii de print administrate.

Panoul de control de la distanta (Remote Panel) permite solutionarea rapida a unor probleme de catre administratorul IT sau furnizorul de servicii, fara ca persoana responsabila sa se deplaseze pana la locatia echipamentului. Din cand in cand, angajatii se pot confrunta cu diverse probleme legate de utilizarea echipamentelor de tiparire, pe care nu le pot rezolva singuri si au nevoie de ajutor profesionist. In astfel de situatii, ei apeleaza la profesionisti, fie din interiorul, fie din exteriorul companiei. De cele mai multe ori, astfel de probleme pot fi identificate si remediate fara o interventie fizica asupra echipamentului. Pentru astfel de situatii, Brother a creat o functie ce permite accesarea de distanta, in deplina siguranta, a echipamentelor de tiparire, cu ajutorul carora specialistii pot diagnostica si remedia rapid orice fel de probleme, fara a se deplasa la fata locului. In acest fel, se reduce enorm timpul de interventie, iar perioadele de inactivitate sunt diminuate semnificativ, productivitatea fiind mult imbunatatita.

Tiparirea de coduri de bare (Barcode Print+) este o functie ce permite companiilor sa printeze coduri de baza standard, fara batai de cap. In mod normal, listarea de coduri de bare conform standardelor din industrie presupune achizitionarea si utilizarea de echipamente dedicate, ceea ce presupune investitii si costuri de operare mai mari. Acum, ele sunt eliminate de noua abordare Brother, care le permite companiilor sa foloseasca imprimantele obisnuite de birou in acest scop. Barcode Print+ se integreaza usor cu sistemele software existente si este pe deplin compatibila cu SAP si alte solutii destinate segmentului Enterprise.

Respectand sloganul companiei – “Alaturi de dvs.” – noile solutii dedicate mediului de afaceri au fost proiectate in conformitate deplina cu cerintele clientilor si furnizorilor de servicii, cu scopul cresterii productivitatii din activitatea de tiparire. In acest fel, compania isi respecta promisiunea de sustinere a partenerilor si utilizatorilor, prin dezvoltarea continua de tehnologii inovatoare, care sa imbunatateasca eficienta lucrului cu documente.

 

Despre Brother

Fondata in Japonia cu mai bine de un secol in urma de catre cei doi frati Masayoshi si Jitsuichi, Brother este in prezent o marca recunoscuta la nivel mondial pentru inovatie tehnologica. Compania desfasoara operatiuni in peste 40 de tari si regiuni.

Printre produsele Brother, se numara imprimante, echipamente multifunctionale, scanere si solutii de etichetare. Oferta pentru o era bazata tot mai mult pe tehnologie digitala si inteligenta include solutii mobile de tiparire si servicii de management al printurilor (Managed Print Services – MPS).

Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Parteneri speciali-probleme juridice

Salon HARMONY, str Cantacuzino din Ploiești (intersecția Moș Craciun )
Servicii oferite :
– micropigmentare sprâncene
-extensii gene
– coafor
-unghii gel
-Cosmetica / tratamente cosmetice
– sala Fitness pt femei
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Harmony-Beauty-Salon-278929815636909/

Parteneri

Articole noi

Social18 ore ago

Spitalul Digenio – Excelență în gastroenterologie sub îndrumarea prof. univ. dr. Marcel Tanțău

Într-o lume în care ritmul vieții și alimentația dezechilibrată afectează tot mai des sănătatea digestivă, Spitalul Digenio din Cluj-Napoca a devenit un...

Diverse20 de ore ago

Dr. Voica Roxana susține un eveniment LIVE despre longevitate și rolul microbiomului în menținerea sănătății

Miercuri, 22 octombrie, de la ora 19:00, Dr. Voica Roxana, medic gastroenterolog şi nutriţionist, invită publicul larg la un eveniment interactiv transmis...

Politic2 zile ago

Unul dintre cei mai apropiați oameni de Trump are un mesaj special pentru România: „Țara voastră va avea un rol esenţial”

Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, prezintă duminică, din SUA, mesajul emisarului special pentru parteneriate globale Paolo Zampolli. Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare,...

Diverse4 zile ago

Pahare din carton pentru Crăciun, cu design festiv, de la Evamar

Piața HoReCa este tot mai competitivă și, ca întotdeauna, detaliile vizuale sunt cele care fac diferența. Evamar, unul dintre principalii...

Actualitate5 zile ago

Spălătorie auto profesională Oradea – Interior și exterior fără cusur

Clean-Spot.ro Expertul tău în curățare tapițerie și detailing interior auto Oradea Transformă interiorul mașinii tale cu servicii profesionale de detailing...

Pavilion fix sau pliabil: care variantă se potrivește stilului tău de viață? Pavilion fix sau pliabil: care variantă se potrivește stilului tău de viață?
Diverse5 zile ago

Pavilion fix sau pliabil: care variantă se potrivește stilului tău de viață?

Există alegeri în viață care par mărunte, dar care, odată făcute, îți pot schimba complet modul în care îți trăiești...

Diverse5 zile ago

Calitatea materialelor face diferența: Ce trebuie să știi despre freza și mandrina pentru unghii

Când vine vorba de realizarea unei manichiuri impecabile, nu este suficient doar să ai talent sau să urmezi cele mai...

Uncategorized5 zile ago

Rezultatele studiului AFSRU – HR Insights 2025

  Comunicat de presă Asociația Furnizorilor de Servicii de Resurse Umane (AFSRU) București, 16 octombrie 2025 Viitorul muncii, sub semnul...

Uncategorized5 zile ago

Cum te ajută izolația exterioară cu vată minerală să economisești la facturile de energie

Într-o perioadă în care eficiența energetică a devenit o prioritate atât pentru locuințele noi, cât și pentru cele vechi, alegerea...

Uncategorized6 zile ago

Cum să implementezi digitalizarea în mod eficient în cadrul companiei tale

    Digitalizarea reprezintă procesul prin care companiile integrează tehnologia digitală în toate aspectele activității lor, transformând modul în care...

Diverse6 zile ago

Consumul de pește în sarcină

Dragă mămică, știu că primele luni de sarcină vin cu o combinație de emoție, curiozitate și, adesea, teamă. Fiecare decizie...

Uncategorized6 zile ago

Îngrijirea implantului dentar pe termen lung

Îngrijirea implantului dentar pe termen lung este esențială pentru asigurarea durabilității și funcționalității acestuia. Implanturile dentare sunt soluții inovatoare care...

Diverse6 zile ago

LABIRINT – Sergiu Tuhuțiu debutează ca actor într-un spectacol care îmbină muzica și teatrul: o confesiune despre greșeli, iubire și supraviețuire

După ce a cucerit marile scene ale lumii, de la Londra la New York și până la Sankt Petersburg, pianistul...

Stiri locale6 zile ago

Curățare Saltele Oradea Profesionalism în fiecare detaliu

Curățare Tapiterie și Saltele în Oradea Descoperă Soluția Ideală pentru Un Mediu Curat și Sănătos cu Clean-Spot.ro Ai nevoie de...

UncategorizedO săptămână ago

Thrillerul MVM în România. Este compania maghiară care vrea să cumpere E.ON Furnizare un „Cal Troian al Rusiei”? Mituri politizate vs. realitate

Tranzacția prin care compania energetică maghiară MVM încearcă să achiziționeze E.ON Furnizare România a fost blocată. Mai mult, cazul „MVM...

UncategorizedO săptămână ago

Eficiență, siguranță și profesionalism în fiecare kilometru

Într-o lume în care mobilitatea bunurilor a devenit esențială pentru economie și pentru viața de zi cu zi, firmele de...

DiverseO săptămână ago

Transformă-ți Casa cu Serviciile de Curățenie la Domiciliu Oradea

✨ www.Clean-Spot.Ro Soluția Ta pentru Curățenie Profesională în Oradea Curățenie la Domiciliu Oradea – Răsfață-ți Casa cu Adevăratul Confort! Te-ai...

ActualitateO săptămână ago

Estimarea Costurilor Ascunse De Ce Aveți Nevoie de un Calculator Preț Acoperiș Înainte de a Contacta Montatorii

Procesul de achiziție pentru un acoperiș începe de multe ori cu un telefon către un montator, dar ar trebui să...

UncategorizedO săptămână ago

Tendințele anului 2026 în floristică: buchete de lalele în tonuri pastelate și mixuri naturale

 În fiecare primăvară, florile reușesc să ne surprindă prin frumusețea lor efemeră și prin modul în care inspiră eleganță, prospețime...

Actualitate2 săptămâni ago

Rolul medierii în soluționarea conflictelor de muncă

Conflictele la locul de muncă pot apărea frecvent, fie că este vorba despre neînțelegeri între angajați, probleme cu angajatorul prin...

Top Stiri Comisarul