Campania va ține până în ianuarie 2020 și presupune trimiterea acestor lămpi în regiunile fără electrcitate din Asia, pentru creșterea ratei de înscrierea a copiilor la școală și venitului.
Potrivit reprezentanților Panasonic, 0.1% din vânzările companiei de lămpi cu LED și de lumini pentru tavan vor fi utilizate pentru a oferi lanterne renîncărcabile cu energie solară.
Panasonic a donat deja peste 100.000 de lanterne instituțiilot de educație și căminelor din India, Myanmar și alte națiuni, începând cu anul 2013, ca parte a eforturilor de a contribui social.
În timp ce Panasonic nu a fost decât finanțatorul acelui proiect, prin cea mai recentă campanie se intenționează extinderea activității prin inspirarea consumatorilor să cumpere echipament de iluminat pentru a contribui la ajutorul acordat.
„Sperăm ca programul să ofere o oportunitate consumatorilor, pentru ca aceștia să devină conștienți de situație (referitor la regiunile fără elecricitate), a spus un reprezentant Panasonic.