La sediul Raiffeisen din Calea Victoriei din cele două ATM-uri, doar unul funcționa miercuri până în ora 11:00 conform verificărilor HotNews.ro, care a încercat să retragă o sumă de bani folosind un card de debit.
Mesajul afișat pe ecranul bancomatului nefuncțional nu indică deloc lipsa banilor, ci faptul că funcția de retragere de bani nu este accesibilă.
Bancomatul din interior funcționa și am putut retrage bani.
Conform altor cititori HotNews.ro situația nu este singulară, aceeași problemă fiind semnalată miercuri și în cadrul unei unități Raiffeisen de la Gara de Nord.
În plus, pe pagina de Facebook a băncii, internauții continuă să reclame anumite probleme și miercuri, 15 iulie.
Unii reclamă că nu li s-au returnat în conturi sumele blocate anterior, deși banca a anunțat ieri că „toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi” și că „în situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră.”
HotNews.ro a solicitat un punct de vedere privind aceste probleme de la Raiffeisen Bank și vom reveni cu răspunsurile imediat ce le vom primi.







