Asigurarea auto RCA este obligatorie pentru toti soferii din Romania. Daca vrei sa ai protectie completa pentru masina ta, in cazul unor evenimente nedorite, poti sa iti faci si o asigurare facultativa de tip CASCO. Una dintre cele mai mari si mai stabile companii de asigurari din piata este OMNIASIG. Daca ai o polita de asigurare auto, RCA sau Casco, la OMNIASIG, solutionarea daunei tale se face rapid si sigur.
Tot ce trebuie sa faci este sa parcurgi cativa pasi, imediat dupa ce s-a produs accidentul. Iata tot ce trebuie sa stii despre cum sa reactionezi imediat dupa producerea unui eveniment nedorit in trafic, daca esti asigurat la OMNIASIG!
Iata cum rezolvi la OMNIASIG dauna auto – pasii de urmat
Prioritatea numarul unu a oricarui sofer dupa ce a fost implicat intr-un accident auto este sa verifice starea de sanatate a sa si a celorlalte persoane care s-au aflat in masinile implicate. Acest lucru este esential, deoarece inainte de starea masinii, importanta este starea oamenilor. Dupa ce te-ai asigurat ca nu exista victime, pot sa verifici politele de asigurare. Fie ca este vorba despre polita CASCO sau RCA, ai nevoie de informatiile de pe aceasta pentru a putea trece la urmatoarele etape din procesul de solutionare a daunei.
Un alt document foarte important de care ai nevoie in relatia cu asiguratorul este formularul de constatare amiabila. In lipsa victimelor, acesta se incheie intre soferii implicati in accident si este esential in momentul avizarii daunei. Dupa ce te-ai asigurat ca toata lumea este sanatoasa, ai verificat politele si ai incheiat formularul de constatare amiabila, poti trece la avizarea daunei.
Cum se face avizarea daunei
Pentru a aviza in mod corect la OMNIASIG dauna pe care a suferit-o autoturismul tau, trebuie sa suni la call center-ul asiguratorului, 021.9669. De asemenea, poti apela la sprijinul unui centru de daune partener OMNIASIG. De asemenea, ai posibilitatea sa notifici dauna direct online. Este foarte important de stiut ca dauna trebuie notificata imediat dupa producerea ei sau dupa ce ai aflat de existenta sa. Pentru avizarea daunei, trebuie sa oferi urmatoarele informatii:
- Informatii despre imprejurarile si cauzele producerii accidentului. Trebuie sa informezi asiguratorul cu privire la locul, ora si data producerii evenimentului nedorit;
- Datele de identificare ale soferilor implicati;
- Datele de identificare ale masinilor implicate;
- Informatii despre starea autovehiculului si masura in care acesta este deplasabil;
- Locul in care vrei sa se efectueze constatarea.
Odata oferite aceste informatii, se poate obtine avizarea daunei. Ulterior, trebuie fie sa te deplasezi la centrul de constatare daune OMNIASIG pentru intocmirea dosarului, fie poti opta pentru modalitatea de video-constatare, la distanta, prin intermediul unui telefon de tip smartphone. Aceasta etapa poate avea loc si in zilele urmatoare producerii evenimentului, insa avizarea daunei este un proces care nu suporta amanare.
Dupa ce s-a intocmit dosarul de constatare, poate incepe procesul de reparatie a autoturismului, proces care poate decurge foarte rapid, daca alegi sa colaborezi cu un service partener OMNIASIG.