„Domnul ministru (Răzvan Cuc – n.r.) mi-a zis să semnăm contractul şi i-am zis că nu sunt îndeplinite condiţiile de semnare a contractului Railworks. Dumnealui a zis că, fiind după moţiunea de cenzură şi venind celălalt guvern, să nu-şi asume rezultatele muncii noastre celălalt guvern şi trebuie semnat”, a spus Axinia la ieşirea din sediul DNA.
Reamintim că există pericolul ca CFR să piardă finanțarea de 800 milioane euro dacă nu semnează rapid contractele pentru modernizarea tronsonului Braşov-Sighişoara, loturile 1 (Braşov – Apaţa) şi 3 (Caţa – Sighişoara.
”Sunt nişte licitaţii lansate în primăvara lui 2016 şi suntem după trei ani şi jumătate de evaluări, contestaţii, re-contestaţii, reevaluări şi aşa mai departe şi noi nu reuşim să dăm drumul la acest proiect”, spunea acum câteva zile Marius Chiper, cel care a redevenit director la CFR Călători după ce Axinia a fost demis.



