Găsirea partenerilor de afaceri
Problema – Găsirea partenerilor de afaceri potriviți este una dintre cele mai importante treburi pe care trebuie să le facă un nou antreprenor. Un partener de afaceri greșit vă va oferi o reputație negativă și, întrucât reputația dumneavoastră va fi legată de partenerul dumneavoastră, veți risca într-un fel succesul demersului dumneavoastră.
Rezolvarea – Este dificil să vă dați seama de partener la prima vedere, dar dacă el / ea are intenții greșite, acesta le va dezvălui treptat. Singura cale de ieșire este încheierea imediată a relației cu partenerul dumneavoastră.
Alegerea nișei / produselor
Problema – Unul dintre cele mai mari motive pentru eșecul noilor antreprenori este selectarea unei nișe greșite, observa portalul www.infiintari-firme.net.
Rezolvarea – Este foarte normal ca, fiind un nou venit în lumea antreprenorială, să nu aveți expertiza adecvată pentru a selecta o nișă profitabilă. În acest caz, angajați un cercetător de piață independent care va studia piața aferentă, de exemplu domeniul în care doriți să faceți afaceri și va pregăti un raport de nișe profitabile. Apoi puteți analiza raportul și puteți decide nișele preferate.
Strategii pentru piață
Problema – Nu știți care e cel mai bun mod posibil de a comercializa produsele / serviciile. Scopul dvs. este să vă maximizați rentabilitatea investiției printr-un marketing eficient și îndreptat spre rezultate.
Rezolvarea – Din nou, este o idee utilă să externalizați partea de marketing către o altă terță parte care are expertiză adecvată. Pregătiți un buget de marketing, și ei vor elabora un plan de marketing eficient. Nu uitați că nu puteți risca cu experimente în acest stadiu. Puteți efectua acest lucru mai târziu, când aveți o linie de bază productivă.
Buget limitat
Problema – Chiar și atunci când aveți un flux de numerar adecvat, se dovedește că este un buget redus pentru a vă expune produsele / serviciile la întregul lor potențial.
Rezolvarea – Recunoașteți că fiecare antreprenor se confruntă cu faze în care are un buget redus. Puteți reduce numărul de astfel de situații prin eforturi eficiente de marketing. Cheltuiți banii acolo unde vă maximizează rentabilitatea investiției, și stocați restul banilor pentru alte cheltuieli de infrastructură și experimente.
Neincredere in fortele proprii
Problema – Fiecare nou antreprenor trece printr-o fază în care el / ea începe să nu aibă încredere în sine și are impulsul de a renunța. Se întâmplă în principal din cauza eșecurilor inițiale, și când antreprenorul observă că creșterile sunt mai mici decât se aștepta.
Rezolvarea – Trebuie să depășiti îndoiala de sine pentru a deveni un antreprenor de succes. Discutați despre probleme cu cei din cercul apropiat care sunt conștienți de obiectivele dumneavoastră.
Puteți chiar să solicitați ajutorul unor colegi antreprenori, dintre care unii vor fi gata să ofere sfaturi și să vă arate modalități de a depăși obstacolele în această fază. Indiferent dacă incă nu ati contactat o companie de inființări firme si sunteți doar in stadiul in care plănuiți să deveniți antreprenor, sau deja ați intrat în domeniu, fiți pregătit pentru aceste provocări. Pentru a obține succes, planificați strategic, explorați modalitățile posibile, aduceți un produs sau un serviciu excelent pe piață și, în cele din urmă, faceți afaceri bune.
Găsirea clienților
Problema – Găsirea clienților potențiali.
Rezolvarea – Dacă produsul / serviciul dumneavoastră aduce valoare oamenilor, nu trebuie să cheltuiți o sumă imensă de bani pentru publicitate în etapele inițiale. Dacă aveți un produs / serviciu excelent, oamenii vor veni automat la dumneavoastră. Nu uitați să vă păstrați răbdarea și să vă adresați doar acelor persoane care manifestă interes pentru produsul / serviciul pe care îl oferiți.