Dacia a vândut 537.000 de mașini, în creștere cu 3% față de 2020. Cel mai căutat model a fost Sandero, cu 226.000 unități, Duster și-a găsit 186.000 de clienți, iar Spring și Logan au trecut de 27.000. Lodgy s-a vândut în 25.000 de exemplare, iar Dokker, în 44.000.
Versiunea Stepway reprezintă 70 % din vânzările de Sandero, în timp ce 60 % dintre clienții modelului Duster au preferat versiunea Prestige.
”În 2021 Dacia a atins în Europa o cotă de piaţă record de 6,2% în segmentul vânzărilor către clienții particulari, devenind în premieră a treia marcă cea mai vândută în rândurile acestei categorii de public, spune compania. În afara României, Dacia este marca cea mai vândută către clienții particulari în Franţa şi se situează în Top 5 în alte 9 țări europene (Italia, Spania, Portugalia, Belgia, Austria, Polonia, Republica Cehă, Ungaria şi Croația). În Germania, marca se află în Top 10. Dacia este de asemenea lider de piaţă în Maroc. Această performanță este susținută de succesul modelelor Sandero şi Duster, mai spun cei de la Dacia.
Compania spune că a livrat peste 27.800 de unități din primul său model electric – Spring – și 80% dintre clienți nu au mai avut anterior vreun model Dacia. În total au fost plasate 46.000 de comenzi pentru Spring în 9 luni.



