Casier Total – sau cum să aduci serviciile electronice în magazinele de cartier
Mulți oameni s-au îngrijorat că magazinele de cartier și supermarketurile vor dispărea din România odată cu apariția hipermarketurilor, dar acest lucru nu s-a întâmplat. Magazinele de cartier au rămas aceleași ca înainte și oferă o serie de servicii pe care hipermarketurile nu le pot substitui. Cine vrea să facă cumpărături rapide va merge mereu la magazinul de la parterul blocului, nu va alege un preț mai mic dintr-un hipermarket spre care va pierde jumătate de oră pe drum, sau chiar mai mult. Nu mai povestim de cozile interminabile din hipermarketuri…
Magazinele de cartier și supermarketurile și-au extins gama de servicii oferite în societate și vom vorbi astăzi despre servicii electronice, despre o soluție de încasare facturi oferită prin Casier Total disponibilă pentru proprietarii de magazine de cartier, supermarketuri, benzinării, buticuri de Mall și altele. Toți am observat că deși facturile se pot plăti online în zilele noastre, există mulți oameni care preferă chitanța, oameni care aleg să meargă în oraș și să plătească facturile cu bani gheață, deși acest lucru necesită mai mult timp.
Ei bine, o astfel de soluție electronică o oferă și Casier Total tuturor proprietarilor de magazine, iar partea bună pentru acest sistem este că nu se limitează doar la facturi. Prin Casier Total se poate face plata la rovinietă, încărcare PrePay pentru cartele telefonice, încasare rate bănci și nu în ultimul rând emitere de PaySafeCard.

casier-total-plati-facturi
Vom evidenția 4 motive principale pentru care orice magazin de cartier din România ar trebui să lucreze cu aplicația Casier Total
- Se aduc mai mulți clienți în magazin. Așa cum am menționat mai sus, cu Casier Total poți încasa facturi la utilități, plăti roviniete, plăti rate la bănci, emite PaySafeCard și cumpăra încărcări PrePay pentru Orange, Vodafone și Telekom. Este clar că mulți dintre cei care vin într-un magazin de cartier sau într-un supermarket să plătească factura la curent, vor profita să cumpere și ceva pentru ei sau pentru casă. Este o modalitate excelentă de a mări numărul de clienți din magazin și de a crește vânzările fără să cheltuiești nimic.
- Se ajută comunitatea locală. Tinerii de azi își achită facturile online, cu cardul, dacă vor să își încarce cartela PrePay intră pe încarcă.ro și rezolvă problema repede, în cel mult 5 minute. Dar când e vorba de bătrâni sau de oameni care nu se pricep la tehnologie, magazinul de lângă ei care le poate plăti facturile sau le poate încarcă cartelele PrePay, le este de mare folos. Desigur, nu este gratis, dar Casier Total le este de ajutor pentru că oamenii nu mai trebuie să meargă departe la bănci sau la Orange, Vodafone, Telekom.
- Există un comision la fiecare vânzare. Când un client achiziționează ceva prin Casier Total, magazinul câștigă un comision, fie că este vorba de plată facturi utilități, încărcare cartela PrePay sau plată rovinietă. Până la urmă, este o afacere și toată lumea trebuie să profite. Deși ne place să fim de ajutor, în realitate nu putem face asta gratis, mai ales când avem costuri de operare. Toată lumea trebuie să câștige.
- Sistemul de vânzare este gratuit. Aplicația Casier Total nu are niciun cost pentru un proprietar de magazin sau supermarket. Compania oferă soluția integrală și se ocupă și de etichetarea magazinului, astfel încât noile servicii să fie vizibile pentru potențialii clienți. Este tipul de afacere pe care nu ai motive să o refuzi, pentru că are numai beneficii pentru toată lumea, fără niciun inconvenient.
Serviciile digitale – cel mai mare avantaj al magazinelor de cartier față de hipermarketuri
Orice persoană care dorește să cumpere rapid, nu se va duce niciodată la cozile de la hipermarketuri, va încerca întotdeauna să-și rezolve nevoile aproape de casă, eventual în timpul liber care-i rămâne după ce iese de la muncă. Faptul că magazinele de cartier aduc în prim plan, prin intermediul aplicațiilor de genul Casier Total, servicii digitale capabile să ia oamenilor drumuri din picioare, transformă aceste mici entități comerciale nu doar într-un ajutor de bază pentru comunitățile locale, dar mai ales în locuri în care oamenii își pot rezolva RAPID problemele.
Și evident, fiecare client intrat în magazin pentru servicii digitale, este un potențial client pentru produsele fizice ale magazinului.