Actualitate
Care este, de fapt, legătura dintre CAFEA și GLICEMIE? Multă lume nu știe toate efectele popularei băuturii

Studiile pe termen lung sugerează că un consum regulat a acestei băuturi ar putea reduce riscul de a dezvolta diabet de tip 2, însă cercetările privind efectele pe termen scurt indică faptul că este posibilă o creștere temporară a concentrației de zahăr din sânge.
Pentru iubitorii de cafea care suferă de diabet această informație nu este tocmai plăcută. Aceste creșteri sunt rezultatul mai multor mecanisme, inclusiv eliberarea de adrenalină și cortizol, care pot stimula eliberarea de glucoză din ficat. Mai mult, cafeina poate afecta modul în care celulele răspuns la insulină, ceea ce poate duce la o utilizare mai puțin eficientă a glucozei.
Această scădere a sensibilității la insulină poate fi temporară, dar consumul frecvent de cafeină a putea avea efecte pe termen lung asupra controlului glicemic, în special la persoanele cu diabet sau prediabet.
-
Diverseacum 2 săptămâniDonații contestate în familie: când generozitatea devine litigiu și unde se poziționează platformele juridice față de cabinetele clasice
-
Uncategorizedacum 3 săptămâniSamsung lansează versiunea beta One UI 9 pentru utilizatorii seriei Galaxy S26
-
Diverseacum 3 săptămâniRepatriot Inspiră 2026 – generează încredere în România în perioada unei crize politice majore
-
Uncategorizedacum 2 săptămâni
CFR Marfă și lichidatorul controversat: Cine este Sierra Quadrant și de ce propunerea ridică semne de alarmă
-
Diverseacum 3 săptămâniCe impresie lasă Lunare în experiențele publicate de clienți români
-
Uncategorizedacum 2 săptămâni
Conferința de lansare a proiectului „Platforma de servicii publice digitale pentru ANAD”, cod SMIS 342867 26.05.2026
-
Uncategorizedacum 2 săptămâni
Samsung dă startul campaniei cu oferte și beneficii pentru electrocasnicele inteligente BESPOKE AI
-
Uncategorizedacum 2 săptămâniDe ce merită să cumperi de la amanet? Ghidul tău pentru decizii financiare mai inteligente în 2026



